POSTAT:

KATEGORI: Övrigt
9

Länkbyte - biebstoory.blogg.se

Tänkte köra ett länkbyte med Natalie, ett smakprov ifrån hennes novell Devil In Disguise.
Har inte läst den men den verkar väldigt spännande!

 
"'MAMMA?!'' Skrek jag. Paniken steg och tårar bara vällde ner för mina kinder.
''MADDIE!?'' Skrek jag sen och kollade runt i bilen. Det ända som var kvar av dem var bara några kropps delar. Synen av dem var hemsk. Jag ville blunda och bara glömma allt jag sätt.
''SASHA!'' Tjöt jag sedan och föll ner på knäna och fortsatte gråta. Jag grät och grät och grät. Men ingenting blev bättre. Folk kom springandes mot mig och tittade chockat på bilen. '
''GÖR NÅGOT DÅ!'' Tjöt jag medans jag grät. Dem var i chock och visste inte vad dem skulle göra utan förblev stående där. En svart bil - som var rätt lik den som exploderade - kom körande och parkerade snabbt på uppfarten till vårat hus. Springandes kom pappa i kostym med en chockad blick. Han vände sig till mig och tittade på mig med tårar.
''Summer? Vad har hänt?'' frågade han och böjde sig ner til mig. Han visste säkert vad som hänt men frågade ändå. Jag kunde inte svara. Jag var stumm och att andas kändes bara jobbigt och tungt. Det kändes som om allting gick i slowmotion och inget existerade. Hjärtslagen slog saktare och allting snurrade.
''Summer!?'' Ropade pappa och skakade i mig. Det kändes som han var flera meter bort och allting var plötsligt tyst. Han hanna inte göra något förräns allting blev svart.
 
Klicka här, här eller här för att komma till bloggen!

Comments
Postat av: Mathilda

SV; Hej! Ja, om du har över 100 läsare skulle vi kunna göra ett länkbyte :)

Postat: 2013-04-23 - Klockan: 14:40:24 - Bloggadress: http://bieberdreams.blogg.se



Postat av: Anonym

När kommer nästa?

Postat: 2013-04-27 - Klockan: 15:58:49 -



Postat av: Daria

Hej jag undrar ifall du skulle villa göra länkbyte med min novell?

Svar: Gärna
eeelit.blogg.se

Postat: 2013-04-27 - Klockan: 22:41:42 - Bloggadress: http://jbiebsstories.blogg.se/



Postat av: HELLO

Hej, superbra kapitlet :)
Länkbyte? :)

Svar: Gärna!
eeelit.blogg.se

Postat: 2013-04-28 - Klockan: 15:27:28 - Bloggadress: http://biebsdrew.blogg.se/



Postat av: Anonym

När kommer nästa? :)

Postat: 2013-05-05 - Klockan: 12:28:46 -



Postat av: Matilda

Vem har gjort din design/header? Vad kostade det? Kram

Svar: Mikaela har gjort min design och en länk till hennes blogg finns i menyn :)
eeelit.blogg.se

Postat: 2013-05-05 - Klockan: 12:30:22 -



Postat av: Julia

Hej! Superb novell! ;)

Vill du göra ett länkbyte med mig och Sanna på våran blogg? Vi har nyss startat en novell om Jason McCann! :D

Svar: Åh självklart! :) Kör vi i menyn? :)
eeelit.blogg.se

Postat: 2013-05-06 - Klockan: 14:38:39 - Bloggadress: http://TheMcCannGang.blogg.se



Postat av: Julia

Det kan vi göra!

Asså inget inlägg då v? :p

Svar: Nej :)
eeelit.blogg.se

Postat: 2013-05-07 - Klockan: 18:02:14 - Bloggadress: http://TheMcCannGnag.blogg.se



Postat av: marie

hallå när kommer nästa kapitel?!?! seriöst längtar som faan

Svar: Jätte mycket i skolan just nu, men jag skriver ! :)
eeelit.blogg.se

Postat: 2013-05-07 - Klockan: 20:07:16 -



Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback